Klantenservice
Jouw mening is voor ons van groot belang! Heb je feedback voor ons? Laat het ons weten, zodat we jouw ervaring kunnen verbeteren en onze service naar een hoger niveau kunnen tillen. We zijn blij met alle soorten feedback!
We waarderen je mening enorm!
Hulp nodig?
Veelgestelde vragen (FAQ)
Wat zijn de levertijden?:
Helaas kunnen wij niet al onze producten op voorraad hebben. Levertijden kunnen daarom variëren per product. Wij streven ernaar dat klanten binnen 7 werkdagen hun product thuisbezorgd krijgt.
Wat zijn de verzendkosten?:
Alle verzendkosten in Nederland zijn bij ons gratis vanaf €60,-! De voorwaarden voor retournering vind je hieronder.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?:
Als de bestelling geplaatst is kun je in je account de status van je bestelling zien. Is de bestelling al verstuurd? Dan krijg je van de bezorger een track & trace code, hierop kun je de actuele status van de bestelling zien.
Bieden jullie garantie op producten?:
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat ze voldoen aan de redelijke verwachtingen van kwaliteit en werking. Als je de garantievoorwaarden voor een specifiek product wilt weten, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
Ik heb een vraag over een artikel:
Neem gerust contact met ons op. Wij staan klaar om u verder te helpen met uw vraag, dit mag over van alles gaan! Vul het contact formulier hieronder in en wij proberen zo snel mogelijk reactie te geven!
Welke services op maat bieden jullie?:
- Zadelpasservice, een zadel exact op maat gemaakt voor de beste prestaties!
- Gepersonaliseerde singel, een singel die je zo gek kan
maken als je zelf wilt!
Hoe kan ik een zadelpasservice boeken?:
Kijk gerust even op de pagina van de zadelpasservice, deze vind je hier.
Hoe kan ik een singel personaliseren?:
Kijk gerust even op de pagina van de gepersonaliseerde singels, deze vind je hier.
Ik heb een vraag over de service op maat:
Neem gerust contact met ons op! We proberen je zo snel mogelijk te helpen met
je vraag!
Kan een product dat op maat is gemaakt retour?:
Nee, helaas kunnen speciaal voor jou op maat gemaakte producten niet retour
gestuurd worden. Wel kun je contact met ons opnemen, wij kijken dan of er een
passende oplossing mogelijk is!
Status van bestellingen:
Nadat de bestelling geplaatst is ontvang je van ons een bevestiging. De status kun je vanaf dan zien in je account. Als het pakket verstuurd is krijg je een track&trace code van de pakketdienst. Heb je een andere vraag rondom de status van je bestelling neem dan gerust contact met ons op.
Het product is beschadigd:
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact met ons op, en we lossen dit graag samen met je op.
Adres wijzigen:
Heb je je bestelling al geplaatst maar wil je je adres wijzigen? Dit kan nog tot het pakket verstuurd is, neem contact met ons op en we gaan kijken wat er nog mogelijk is.
Bestelling wijzigen/annuleren:
Wil je je bestelling toch nog wijzigen/annuleren? Dat kan zolang het pakket nog niet verstuurd is. Indien het pakket verstuurd is kan je het aan de deur weigeren, het pakket zal dan weer bij ons terugkomen. Wel worden dan de gebruikelijke retourkosten in rekening gebracht.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?:
We bieden een divers scala aan betaalmethoden. Hieronder hebben we alle opties op een rijtje gezet:
Is betaling in termijnen mogelijk?:
Via Klarna is het mogelijk om in 3 termijnen de betaling te verrichten.
Kan ik achteraf betalen?:
Via Klarna is het mogelijk om tot 30 dagen na aankoop te betalen.
Bestelprocedure:
1. Product kiezen
Blader door onze collectie en selecteer het gewenste product.
Kies de juiste maat, kleur en eventuele personalisatie-opties.
2. Toevoegen aan winkelwagen
Klik op het plusje of ''toevoegen aan winkelwagen'' om het product toe te voegen.
Controleer je bestelling en ga verder naar afrekenen.
3. Afrekenen
Vul je gegevens in en kies een verzendmethode.
Selecteer een betaalmethode en voltooi de betaling.
4. Bevestiging
Je ontvangt een bevestiging per e-mail met de details van je bestelling.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer.
5. Levering & service
Wij streven naar een snelle en zorgvuldige levering.
Heb je vragen of wensen? Neem gerust contact met ons op!
Hoe kan ik een product retourneren?:
We vinden het belangrijk dat je volledig tevreden bent met je aankoop bij Royal Equine. Mocht een artikel toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het eenvoudig retourneren op onze retourpagina.
Wat zijn de kosten voor retournering?:
Kosten voor het retourzenden van een product bedragen €14,95. Twijfel bij jouw keuze? Neem gerust contact op voor gratis advies!
Wat zijn de retour voorwaarden?:
Een product mag niet gebruikt zijn. Alle labels moeten nog aan het product zitten.
Wat is het retourtermijn?:
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen.
Hoelang duurt het voor ik mijn retour terug krijg?
Het kan tot 14 dagen duren voordat een retour bekeken is. Vragen over de status? Vul het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Bekijk hier ons complete retourbeleid.
Bekijk hier onze algemene voorwaarden
Welke gegevens verzamelen wij, en waarom?:
We verzamelen je naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en betaalgegevens om je bestelling te verwerken, onze diensten te verbeteren en, indien toegestaan, je op de hoogte te houden van acties.
Hoe beschermen jullie mijn gegevens?:
Je gegevens worden beveiligd met geavanceerde technologieën zoals SSL-encryptie en veilig opgeslagen. Alleen geautoriseerde medewerkers hebben toegang.
Delen jullie mijn gegevens met derden?:
We delen je gegevens alleen met vertrouwde partners zoals bezorgdiensten of betaalproviders die nodig zijn voor het afhandelen van je bestelling. We geven je gegevens nooit door voor commerciële doeleinden zonder jouw toestemming.
Hoe kan ik mijn gegevens inzien, aanpassen of verwijderen?:
Neem contact met ons op via het onderstaande contactformulier en we helpen je graag met het inzien, wijzigen of verwijderen van je gegevens.
Gebruiken jullie cookies?:
Ja, we gebruiken cookies om je winkelervaring te verbeteren en de website goed te laten functioneren. Je kunt je cookie-instellingen altijd aanpassen. ons complete privacy beleid.
Bekijk hier ons complete privacy beleid.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?:
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand contactformulier.
Hoelang duurt het voordat ik reactie heb?:
Afhankelijk van de vraag streven wij ernaar binnen 24 uur reactie te geven op je vraag. Uiteraard doen wij ons best zo snel mogelijk te reageren.
Kunnen jullie mij helpen met productadvies?:
Graag zelfs! Neem gerust contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?:
Uiteraard doen wij ons best dit te voorkomen. Maar mocht je dan toch een klacht hebben, vul hieronder het contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
We staan voor je klaar!
Contactformulier
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Mocht je toch nog een vraag hebben die niet tussen de veelgestelde vragen staat, neem dan gerust contact met ons op.
We streven ernaar binnen 24 uur contact met u op te nemen.